Promocje
Kardiomonitor modułowy E15 Yonker
Kardiomonitor modułowy E15 Yonker

4 860,00 zł

Cena regularna: 6 480,00 zł

Najniższa cena: 4 320,00 zł
szt.
Kardiomonitor Monitor Pacjenta M8
Kardiomonitor Monitor Pacjenta M8

2 592,00 zł

Cena regularna: 3 456,00 zł

Najniższa cena: 3 456,00 zł
szt.
Przenośny Kapnograf i Pulsoksymetr PC-900B
Przenośny Kapnograf i Pulsoksymetr PC-900B

6 480,00 zł

Cena regularna: 12 960,00 zł

Najniższa cena: 7 560,00 zł
szt.
Pulsoksymetr dla niemowląt i dzieci SP20
Pulsoksymetr dla niemowląt i dzieci SP20

1 695,60 zł

Cena regularna: 2 160,00 zł

Najniższa cena: 1 857,60 zł
szt.
Pulsoksymetr dla noworodków i dzieci F380 z pomiarem temperatury
Pulsoksymetr dla noworodków i dzieci F380 z pomiarem temperatury

2 160,00 zł

Cena regularna: 2 667,60 zł

Najniższa cena: 2 268,00 zł
szt.
Czujnik pulsoksymetru dla dzieci kompatybilny z Nellcor
Czujnik pulsoksymetru dla dzieci kompatybilny z Nellcor

259,20 zł

Cena regularna: 324,00 zł

Najniższa cena: 324,00 zł
szt.
Czujnik pulsoksymetru kompatybilny z Nellcor DS100A do monitora pacjenta EMTEL
Czujnik pulsoksymetru kompatybilny z Nellcor DS100A do monitora pacjenta EMTEL

194,40 zł

Cena regularna: 237,60 zł

Najniższa cena: 237,60 zł
szt.
Czujnik do pulsoksymetru Palmcare Plus, Palmcare PRO, monitor Compact
Czujnik do pulsoksymetru Palmcare Plus, Palmcare PRO, monitor Compact

194,40 zł

Cena regularna: 237,60 zł

Najniższa cena: 237,60 zł
szt.
Czujnik pulsoksymetru UT100 dla niemowląt i dzieci opaska z kablem 280cm
Czujnik pulsoksymetru UT100 dla niemowląt i dzieci opaska z kablem 280cm

345,60 zł

Cena regularna: 432,00 zł

Najniższa cena: 345,60 zł
szt.
Pulsoksymetr medyczny dla niemowląt, dzieci i dorosłych z 3 czujnikiami pulsu i saturacji
Pulsoksymetr medyczny dla niemowląt, dzieci i dorosłych z 3 czujnikiami pulsu i saturacji

1 382,40 zł

Cena regularna: 1 728,00 zł

Najniższa cena: 1 242,00 zł
szt.
Czujnik saturacji SpO2 opaska przylepna do pulsoksymetru Nellcor
Czujnik saturacji SpO2 opaska przylepna do pulsoksymetru Nellcor

59,40 zł

Cena regularna: 64,80 zł

Najniższa cena: 64,80 zł
szt.
Czujnik pulsoksymetru kompatybilny z monitorami pacjenta Axcent Pavo Cetus
Czujnik pulsoksymetru kompatybilny z monitorami pacjenta Axcent Pavo Cetus

216,00 zł

Cena regularna: 432,00 zł

Najniższa cena: 237,60 zł
szt.
Produkt dnia
Czujnik SpO2 kompatybilny z Nellcor (Oximax)
Czujnik SpO2 kompatybilny z Nellcor (Oximax)

194,40 zł

Cena regularna: 237,60 zł

Najniższa cena: 194,40 zł
szt.
Czujnik SpO2 kompatybilny z monitorami pacjenta Mindray
Czujnik SpO2 kompatybilny z monitorami pacjenta Mindray

216,00 zł

Cena regularna: 259,20 zł

Najniższa cena: 216,00 zł
szt.
Czujnik SpO2  kompatybilny z Nonin
Czujnik SpO2 kompatybilny z Nonin

259,20 zł

szt.
Czujnik SpO2 pulsoksymetru do monitora pacjenta iM8 iM9 M3 Edan
Czujnik SpO2 pulsoksymetru do monitora pacjenta iM8 iM9 M3 Edan

216,00 zł

Cena regularna: 259,20 zł

Najniższa cena: 216,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

Jak długo będę czekać na przesyłkę? Jakie występują formy dostawy? Ile zapłacę za przesyłkę? Jak zapłacić za zamówienie? Czy mogę osobiście odebrać zamówienie? Co to są kupony rabatowe? Co to jest przechowalnia? Czy mogę otrzymać fakturę VAT? Jak zmienić moje zamówienie? Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować? Gdzie jest moja przesyłka? Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję? Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 


 


 


 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: medcon@medcon.pl lub telefonicznie: +48.530 153 677
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: medcon@medcon.pl lub telefonicznie: +48.530 153 677
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • Paczkomat InPost,
  • Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa).

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Sprzedawca ponosi koszty przesyłki.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Sklep realizuje wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.530 153 677.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.530 153 677.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Wybrane produkty posiadają gwarancję Sprzedawcy.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.530 153 677.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, konsument może zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl